İsveç Diyetini 6 Gün Yaptım 5 Kilo Verdim


İsveç Diyetini 6 Gün Yaptım 5 Kilo Verdim

Merhaba arkadaslar
Bu diyeti 6 gün yaptım 5 kilo verdim 10 gün önce.Dün tekrar basladım ve 2. günüm bugün. su an tam 70 kiloyum. Harika bir diyet ve bir süre sonra mideniz küçülüyor. Fakat ıspanaği çig tüketiyorum çünkü haslanmış ıspanak bir felaket. VE TEK DİYETTE DISARI CIKTIGIM KONU sabahları iki cay kasığı kadar yagsız organik süt koymam oldu. Ama light süt falan değil direkt yagsiz süt. Herkese kolay gelsin 5 gün sonra yazacağim sonuclarımı


Ebru, 27.07.2013 Tarihinde Yazdı

Cevap Ekleyin
İsminiz :
Cevabınız :
E Posta Adresi : (Sitede Yayınlanmaz)
İnsanmısınız ? :
Kırmızı renk ile yazılan sayıyı girin
Gönderin :

6 Cevap Yazıldı "İsveç Diyetini 6 Gün Yaptım 5 Kilo Verdim"

isveç diyeti yapıyorum
05.10.2013
merhaba arkadaşlar bugün 1 günüm isveç diyetiyle şimdilik güzell ve leslie ile 5 mil yürüyorum inş kilo weririm tekrar yazıcam kilo werirsem

ebru
01.08.2013
merhaba büşra ve nil :) ben uzman değilim ama naçizane fikrimi paylaşmam gerekirse bence de tavuk kesinlikle olur. Zaten en zararsız et :) su an bitirdim diyeti ve 65 kiloyum :)) cok mutluyum. Paylaşmadan edemiyeceğim bu sefer ara verdiğim için daha zor oldu ve diyette yogurt konusunda hile yaptım :/ bayaa bol yogurt tukettim diyebilirim. Ama yaglı yogurt değil tabiikii .. hepinize kolay gelsin :))

Büşra
28.07.2013
valla helal olsun ebru sana bravo gerçekten:) ama ben ailemin haberi olmadan yapmayı düşünüyorum biftek zor biraz ama neyse hallederiz artık:) tşk ederim

nil
27.07.2013
ebru,bende tavuk yiyim diyorum,yani fark olmas kilo vermeyi engellemez heralde dimi?

Ebru
27.07.2013
Merhaba Busra öncelikle kolay gelsin. Evet Buftek veya antrikot yedim. Bir kez canım hiç istemedi onun yerine 200 gr tavuk yaptım fırında. Yani bence tavuk yiyebilirsin. :) Cok rahat verirsin 5 kiloyu hiç dert etme... benim 15 kilo vermem gerekti ve bayaa zor oldu. ama 10 kilo gitti kaldı 5 :) 5 ini lahana detoksu 5 inide isveç diyeti ile verdim. Kolay gelsin canım

Büşra
27.07.2013
Ebru öncelikle tebrik ediyorum seni:) bende 5 kilo vermek istiyorum sen akşamları hep biftek mi yedin? ben biftek yiyemem çünkü baska birşey yesem nasıl olur acaba.







#



Gizlilik İlkeleri | Güvenlik İlkeleri | İletişim | Site Haritası | RSS Kaynağı | Yardım Forumları

isveç diyeti, Sitede yer alan grafiklerin tüm hakları saklıdır. Kopyalayanlar hakkında yasal işlem yapılacaktır. Sitede yer alan bilgiler sadece bilgilendirme amaçlı olup, kullanımına, uygulanmasına, satın alınmasına, delil gösterilmesine veya tavsiye edilmesine aracılık etmez. Sitemizdeki bilgiler, hiç bir zaman kesin bilgi kaynağı olmayıp, kullanıcılar tarafından eklenmiştir veya yorumlanmıştır. buradaki bilgiler sitemizin asıl görüşlerini içermeyebileceği gibi hiçbir taahhüt ve tavsiye yerine de geçmez.

DMCA.com

Nisan - 2014